sobota, 17 września 2011

Na początek małe wyznanie.

            Tak na dobry początek mogłabym napisać o czym będzie mój blog. Więc... O niczym. A tak dokładnie to o wszystkim i o niczym. Będę na nim zamieszczać wszystko, co wpadnie w moje ręce - w praktyce i w przenośni. Zobaczycie tu recenzje książek i filmów, wiersze, krótkie filmiki, zdjęcia, cytaty, opowiadania... A przede wszystkim moje myśli. Zakładając ten blog miałam zamiar zrobić z niego tak zwane "osobiste wysypisko" i tej koncepcji będę się trzymać. Nie liczę na komentarze, nie patrzę na statystyki - jeżeli chcesz drogi Czytelniku zostawić po sobie ślad, proszę bardzo - ale to nie jest wymóg. Publikując kolejne posty będę wylewać z siebie wszelkie żale, smutki, radości i inne emocje, które we mnie drzemią. Blog ma być dla mnie miejscem, dzięki któremu osiągnę wewnętrzne katharsis. Uważam, że każdy człowiek powinien mieć coś swojego, coś tylko i wyłącznie dla siebie, coś co sprawi, że będzie szczęśliwy i pozwoli wyrazić siebie - swój osobisty kącik samotności. Ja ma TO tutaj - na moim blogu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz